loading...
موزیک گروپ
عمو تتل بازدید : 1553 جمعه 24 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

ادامه مطلب

سلام
بچه ها مداحی رضا حقیقی + کربلایی مقدم میزارم براتون گوش بدین از نظر من عالیه موفق باشین




کربلا خونمه از چی دل بکنم
کر بلا خونمه از چی دل بکنم
حق دارم که بگم با تو هم وطنم
حق دارم که بگم با تو هم وطنم
بارون بارون چشم های گریون این شبا گریه عادتم شده
توی رویاشو کربلا باشم برا 1 یا2 ساعتم شده
خیلی بی تابم نکنه خوابم حالا که دیگه نوبتم شده
بارون بارون چشم های گریون این شبا گریه عادتم شده
توی رویاشو کربلا باشم برا 1 یا2 ساعتم شده
خیلی بی تابم نکنه خوابم حالا که دیگه نوبتم شده
رضا حقیقی:
باز ببین اومدم با یه چشمای خیس
باز ببین اومدم با یه چشمای خیس
جزو گریه کنات اسمم بنویس
جزو گریه کنات اسمم بنویس
منم اشکام همینو می خام که اینو یادگاری می مونه
ما میریم اما از ما تو دنیا یه دنیا بی قراری می مونه
با تو می مونم دل دیونم ...........
بارون بارون چشم های گریون این شبا گریه عادتم شده
بارون بارون چشم های گریون این شبا گریه عادتم شده
توی رویاشو کربلا باشم برا 1 یا2 ساعتم شده
خیلی بی تابم نکنه خوابم حالا که دیگه نوبتم شده
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی کرببلا
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی کرببلا
دنیا میگزره فکر اخرتم
دنیا میگزره فکر اخرتم
با تو شک ندارم
قرق مقفرتم
عشق تو پاکه شکر خدا که تو هیئت تو سینه زن شدم
اگه یه تازم از نو کراتم
از کرم اما حسن شدم
غم تو خوردم اخرش مردم با پیرهن سیاه کفن شدم
بارون بارون چشم های گریون این شبا گریه عادتم شده
توی رویاشو کربلا باشم برا 1 یا2 ساعتم شده
خیلی بی تابم نکنه خوابم حالا که دیگه نوبتم شده

 


برای دانلود کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه نوع آهنگی رو میپسندید؟
    به نظر شما اهنگ های که چند کلمه ی +16دارند را آیادر سایت بزاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 247
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 205
  • بازدید ماه : 1,321
  • بازدید سال : 8,186
  • بازدید کلی : 236,640