loading...
موزیک گروپ
عمو تتل بازدید : 296 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید پازل باند بدم اومده

ترانه سرا  : مهرزاد امیرخانی

 

دانلود آهنگ جدید پازل باند بدم اومده

متن آهنگ جدید پازل باند بدم اومده :

نمیخوام کسی عاشق من شه – بره کار من ضجه زدن شه
نمیخوام کسی عاشق من شه – تنهایی آرومم
دلمو با خودم نمیارم – دیگه هرجا که پامو میذارم
تنهایی آرومم – فکر کن دیوونم تو بگو که نمیتونم
تنها میمونم کسیو نمیخوام – خستم این روزا
پر  خوابم و بی رویا – من با این دنیا دیگه راه نمیام

 

بدم اومده از شب و بارون – از این حسای سرد زمستون
توی رابطه هیچی ندیدم – جز دل تو زندون
بدم اومده بس که دوییدم – از این آدما هیچی ندیدم
میگن عاشقن اما دروغه – دیر اینو فهمیدم

یکی رفت و شکست و نفهمید – ازم اینجوری رد شد و خندید
دیدی حال دلم رو نپرسید و اون اینو یادم داد
به کسی دیگه حسی ندارم – خودمم دیگه تنها میذارم
هرچی که بادا باد

فکر کن دیوونم تو بگو که نمیتونم
تنها میمونم کسیو نمیخوام -خستم این روزا
پر  خوابم و بی رویا -  من با این دنیا دیگه راه نمیام

بدم اومده از شب و بارون – از این حسای سرد زمستون
توی رابطه هیچی ندیدم – جز دل تو زندون
بدم اومده بس که دوییدم – از این آدما هیچی ندیدم
میگن عاشقن اما دروغه – دیر اینو فهمیدم

بدم اومده از شب و بارون – از این حسای سرد زمستون
توی رابطه هیچی ندیدم – جز دل تو زندون
دیر اینو فهمیدم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه نوع آهنگی رو میپسندید؟
    به نظر شما اهنگ های که چند کلمه ی +16دارند را آیادر سایت بزاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 247
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 1,286
  • بازدید سال : 8,151
  • بازدید کلی : 236,605