loading...
موزیک گروپ
عمو تتل بازدید : 277 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید نوید نقش عاشقم شو

ترانه و ملودی : مهدی احمدوند

 

دانلود آهنگ جدید نوید نقش عاشقم شو

متن آهنگ جدید نوید نقش عاشقم شو :

عاشقم شو بمون کنار من مال من شو
میخوام برم رو ابرا بال من شو
بمون و باعث خوبی حال من شو
برام تو امسال بهترین هدیه ی سال من شو

عاشقم باش بمونی پیش من تو کاش ای کاش
نبود تو غمه رو قلبم هست جاش
خدا یه کاری کن دارم دیوونه تر میشم براش
حالم بده کی جز تو میتونه خوبم کنه با حرفاش
یه کاری کن دارم دیوونه تر میشم
زمین به آسمون بیاد من از تو دست نمیکشم
یه کاری کن خدا نذار بمونه از پیشم نره
که اون منم که بعد اون همیشه غصه میخوره

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه نوع آهنگی رو میپسندید؟
    به نظر شما اهنگ های که چند کلمه ی +16دارند را آیادر سایت بزاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 247
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 1,253
  • بازدید سال : 8,118
  • بازدید کلی : 236,572