loading...
موزیک گروپ
عمو تتل بازدید : 233 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی جای خالیت

آهنگ : علی ارشدی

ترانه : مرضیه فرمانی

تنظیم : حمید احدی

 

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی جای خالیت

متن آهنگ جدید علی ارشدی جای خالیت :

درسته شکستم واست بغضمو – درسته دلم رو به دریا زدم
باید اعتراف منو بشنوی – دیگه کم آوردم دیگه جا زدم
نمیخوای بمونی نمیخوام بری – فقط یک نفر از یاد میبره
تو میری ولی من میمونم – خودت قضاوت کن کی اینجا عاشق تره

دارم جای خالی تو حس می کنم – بزار بشکنم بغضمو با شکوه
تو تنها یه عکسی تو یه قابو من – نشستم همینجا درست رو به رو

ازت هیچی جز خاطراتت نموند – توی ساک تو خاطرات منه
با این نامه های نخونده هنوز – چراغ اتاقم تا صبح روشنه

محاله کسی جز تو خوبم کنه – هوای منو این روزا داشته باش
نفس کم آوردم به جون خودت – نفس روی زخم عمیقم نپاش
داری میری و حال و روزم بده – تو میری که همزاد این درد شم
میجنگم بدستت میارم ولی -  میجنگم پای عشق تو مرد شم
میجنگم پای عشق تو مرد شم..

دارم جای خالی تو حس می کنم – بزار بشکنم بغضمو با شکوه
تو تنها یه عکسی تو یه قابو من – نشستم همینجا درست رو به رو
ازت هیچی جز خاطراتت نموند – توی ساک تو خاطرات منه
با این نامه های نخونده هنوز – چراغ اتاقم تا صبح روشنه

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه نوع آهنگی رو میپسندید؟
    به نظر شما اهنگ های که چند کلمه ی +16دارند را آیادر سایت بزاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 247
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 1,292
  • بازدید سال : 8,157
  • بازدید کلی : 236,611