loading...
موزیک گروپ
عمو تتل بازدید : 349 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ و موزیک ویدئوجدید آمین به نام مثل بچگی

شعر : مجید تک

موزیک : مجید تک ، آمین

تنظیم : پژمان نیکوش

 

 

دانلود آهنگ و موزیک ویدئو جدید آمین به نام مثل بچگی

♫♫♫♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ آمین به نام مثل بچگی :

دوست دارم تا بازم بچه باشم

وقتی که عشق ما بادبادک بود

اون زمونی که معنی لذت

توی تابستون آب خنک بود

دوست دارم تا بازم بچه باشم

عاشق اون معلم بمونم

واسه ی لبخند کوچیک خانوم

شب تا صبح درسامو خوب بخونم

عشق مثل خیس شدن زیر بارون

ترس مثل رد شدن از خیابون

شوق تعطیلی روز برفی

تو کوچه پس کوچه های تهرون

دوست دارم تا بازم بچه باشم

رد بشم از دیوارای سنگی

صفرای آخرین امتحانو

با یه دو بیست کنم با زرنگی

دوست دارم بچه باشم که شاید

سر بشه این زمستون یه جوری

خستگی هامو از من بگیره

شوق عیدی و چهارشنبه سوری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه نوع آهنگی رو میپسندید؟
    به نظر شما اهنگ های که چند کلمه ی +16دارند را آیادر سایت بزاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 247
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 1,252
  • بازدید سال : 8,117
  • بازدید کلی : 236,571