loading...
موزیک گروپ
farhad بازدید : 403 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و زیبای شهاب هیتال به نام کلاغ

همراه با تکست

 

دانلود در ادامه مطلب

 

تکست

 

ورس1:

دلم میخواد با یکی تنهاییمو نص کنم/فقط یکم منو بخواد تا خوب بودنو حس کنم...
هه لاشیا کم مونده 9 بذارنم دمه در/خدا کجایی می خوام باهات دردو دل کنم...
یادش بخیر اون روزا چقد می خندیدم/خورشید گلای باغو عاشقانه تر می دید/حالا که قاصدکو شاپرک رفتن فهمیدیم که خواسنی بودن مثه داستانای قدیمی ن
ه مثه اون کلاغ که 21 سال تنهاسو این روزا نداره دیگه حتی حس پرواز...
همونکه چشو وا کرد دید ته داستانه خندیدو گفت شکر/هنوزم سرپاس...
حاجی تو بگو چی بخوام از روزگار بی رحم واسه منی که همه چیو اَ این پایینا دیدم...
مشتی قلابتو بندا دیگه طعمه نمیخواد واسه ماهیایی که دیگه از زندگیشون سیرن...
انگار یارو خونده بود حرفامو رو لبای من/سرشو پایین انداخت بیرون داد دود اَ لای لبو گفت بالاخره که ماهو میبینی تو چشای شب/سرتو بالا بگیر همه چی رو به راهه مرد...
فهمیدم کله چیزی که میخوام یه حس پاکِ/می خوام اعتماد کنم به گوشام داشی یکن ساکت/آخه میخوای ادا اطفاراتو در بیاری تا کی ها؟...منو و تو و همه اونا تهمون خاکه
__________________________________________________ __________


کروس:

می خوام یه بار دیگه رو پای قاصدک بخوابم/شبا به جای خورشید رو آسمون بتابم رو به آسمون بخندم گونه هامو پاک کنم/من خدارو دارم امشب چه خوبه حالم
بیا با هم بگردیم پی آسمان آبی اگه اون پایین شدی دچار رد پای پاییز به یاد اونروزا که خورشید صادقانه تابیدو عاشقانه بعد 8 سال جاودانه خوابید
__________________________________________________ ___________


ورس 2:


دلم می خواد اَ این پایین خدارو ماچ کنم/شاکی نیسم اگه باید خوشبختیو قاب کنم برای خوب بودن اَ کله دنیا بَسَمه/یه قلمو کاغذ/با یه لیوانِ آب خنک...
ولی حیف که این پایین اسیر قلادمو این سبزا دیگه جون زدنمو ندارن...
هه ه مامان میگفت همه جا اسمونش آبیه ولی نگف که زمیناش انقده با هم فرق دارن...
به خدا جناب سروان باورت نمیشه/خواسم گرگ نباشم اما دیدم واقا نمیشه...
من حرف دلمو زدم توام باتوم دمت گرم باشه اصا من خفه میشم ولی تو بگو آخر چی میشه؟...
بم بگو حاجی سر جدت بگو باید به چی دلخوش کرد اون رفیقو خنجرش پشتم یا رفقتاییی که بوی شاش میدن باید خاک ریخ روش تف کرد یا بابائه که میگه برو شر کم یا اون عشقت که میگن هرزس یه شبه رفیق شیشو کند رف یا داش گلی که چشو ترک این خورشیدم که مارو پس زد باز دم فندک گرد گرما داد به تنه سردم/ هربار ازش کام گرفتم گفت حواست جلوت باشه داش گلم/تا ته داستان پشتت هستم
__________________________________________________ _________


کروس:

می خوام یه بار دیگه رو پای قاصدک بخوابم/شبا به جای خورشید رو آسمون بتابم رو به آسمون بخندم گونه هامو پاک کنم/من خدارو دارم امشب چه خوبه حالم
بیا با هم بگردیم پی آسمان آبی اگه اون پایین شدی دچار رد پای پاییز به یاد اونروزا که خورشید صادقانه تابیدو عاشقانه بعد 8 سال جاودانه خوابید

 

 

 

دانلود اهنگ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه نوع آهنگی رو میپسندید؟
    به نظر شما اهنگ های که چند کلمه ی +16دارند را آیادر سایت بزاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 247
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 1,266
  • بازدید سال : 8,131
  • بازدید کلی : 236,585